Bémutatkozódás

Tadam vagyok. Ez sokaknak már elég információ rólam. :D Várhatóan ez a blog már nem KIZÁRÓLAG a hülyeség gyűjtőputtonya leszen, de azért lesz marhaság bőven! Marhalábszár mit tejszínes pacallekvár!

Legfrissebb zsiráf

...

2010.01.02. 18:53 - Tadam

Üresség. Végeláthatatlan üresség, az van.

Ilyen mélyen még eddigi életem során egyszer sem voltam, bár olyan magasan sem szálldostam, mint az elmúlt időben. És minél magasabban van az ember, annál mélyebbre esik.

Nem csüggedhetek, mert ennél még lesz rosszabb, abban biztos vagyok és azt is el kell viselnem valahogy. Ennyi, keserű vigasz, hogy legalább két embert boldogabbá tettem, vagy ilyesmi. Szenvedek cefetül, de az ember azért esik bele a gödörbe, hogy utána kimásszon belőle.

Számolom a napokat. Bár ne tenném...

A bejegyzés trackback címe:

https://tadam.blog.hu/api/trackback/id/tr771640114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása