Bémutatkozódás

Tadam vagyok. Ez sokaknak már elég információ rólam. :D Várhatóan ez a blog már nem KIZÁRÓLAG a hülyeség gyűjtőputtonya leszen, de azért lesz marhaság bőven! Marhalábszár mit tejszínes pacallekvár!

Legfrissebb zsiráf

2009-12-31 WadMálna Szilveszter (DHB) II. rész

2009.12.31. 13:31 - Tadam

Na, megérkeztünk, még kicsit hideg van itt kinn a hegyen, de már fűtünk, kis kályhában ropog a tűz :D. Kint Bogesz és Merlin is begyújtotta a tüzet, én meg összeraktam a hangcuccot. Winampba betöltve 226 órányi válogatott zene (most legalább belehallgathatok, mi mindent szedtem össze az évben hanganyagilag! Pfff... :D)

Idefelé Tapolcán a főtéren vettünk jó kis lángost, most toltam be. Bogesz azt üzente hozzá, hogy utána ne fogjam meg a kukimat, mert nagyon zsíros lesz. Igaza vótt. :D

Ha lesz még vmi, akkor tolom fel rögtön!

A bejegyzés trackback címe:

https://tadam.blog.hu/api/trackback/id/tr881635025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása