Bémutatkozódás

Tadam vagyok. Ez sokaknak már elég információ rólam. :D Várhatóan ez a blog már nem KIZÁRÓLAG a hülyeség gyűjtőputtonya leszen, de azért lesz marhaság bőven! Marhalábszár mit tejszínes pacallekvár!

Legfrissebb zsiráf

Beszélgettem Garouval

2010.01.19. 21:30 - Tadam

Úgy tűnik, ezt a kategóriát átemelem a régi blogból, mert ugyan a környezet más, a kategória feltöltésére lehetőséget adó közeg mit sem változott az évek során. :D

Garou üzenete:
 Jajj baszod, hiányoznak a Wadmálnák.
 Mér nem tudunk mi egy kis közösségben élni valahol fenn egy hegyen?
Tadam üzenete:
 Nem csodálom, nekem izs.
 Szent György-hegyi kibucban élnánk, magunknak teremtenénk meg a denevérelfogyasztó térelválasztót ( a bat-evő falat)
 Meg a borot.
Garou üzenete:
 Aztán faszán bedumálnám mindenkinek hogy én vagyok Jézus 48. reinkarnációja és mindenki beszopná és túszul ejtenénk magunkat és kijönne a tapolca tévé megnézni hogy hogy áll a túszügy és mindenki leszarná, má az egész világ, aztán mérgünkben jól mérget vennénk be és faszán kinyírnánk magunkat mer jöna világvége és felvisz minket a Szopiter bolygóra egy kibaszott nagy halászsas amit az én
 ürülékemből idézünk meg mielőtt fejbelőjjük magunkat.
Tadam üzenete:
 És együtt élnénk, minden reggel elmennénk közösen megfejni a traktort, meg bezsírozni a kecskéket, olajat cserélni a jércékben, stb.
 Vagy amit Te írtál. XD
Garou üzenete:
 :D
 Hát előtte be kell zsírozni a kecskét, különben nyikorog.

A bejegyzés trackback címe:

https://tadam.blog.hu/api/trackback/id/tr191685978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása